Sunday, March 13, 2011

papa alahan teruk!!!

Pagi ni papa col dia muntah x berhenti lagi..padahal pagi td elok jer ibu tgk, langsung hari ni dapat MC duk kat rumah jer, papa cerita asal makan jer muntah, masa pergi chek up dr kata xde sakit apa, yg peliknya papa cakap bau DR tu punyalah busuk...x tahan nak termuntah, ni bkn mesti sbb pembawakan ibu mengandung, kan papa cakap kesian kat ibu dapat alahan tu so skrg dia dah datang kat papa...sabar k...

Dengar suara papa pun mcm x larat benar, kesian papa terpaksa tanggung skali tapi oklah at least papa rasa apa yg ibu rasa, ingat x tak hari tu bila ibu cakap semua benda jadi busuk tp papa x caya aha sekarang papa dah rasa apa yg ibu rasa terukkan...papa lagi teruk dgn DR pun papa cakap DR busuk baru tahu penangan org mengandung...so ibu hanya nak cakap bersabar jerlah yer...Cerewet sangat ni org cakap nak dapat bby gurl kut!!!

1 comment:

ilaoptimacare said...

sila layari http://ilaoptimacare.blogspot.com/ untuk persediaan selepas bersalin nti...:)