Thursday, December 2, 2010

Petua Utk Jantina Anak

Tips ini hanya untuk kaum wanita yang mempunyai kitaran period yang tetap, kalau berubah-ubah tu mungkin susah nak apply. OK tengok calender di bawah ni. Mungkin faham kot.
OK katakan period isteri tu bermula pada 7hb setiap bulan, dan biasanya haid akan stop selepas 7-8 hari, kebiasaanya lah. Jadi waktu untuk ‘bersama’ ialah waktu isteri seawal dia abis period kebarangkalian untuk mendapatkan anak perempuan adalah lebih besar kerana di waktu ini ovum isteri hanya menerima kromosom X, iaitu perempuan.

OK selepas hari yang ke 15, masuk hari yang ke 16 waktu untuk ‘bersama’ isteri di waktu ini lebih besar kebarangkalian untuk mendapatkan anak lelaki sebab selepas hari ke 16 ovum isteri hanya menerima kromosom Y, iaitu lelaki.

Selebihnya untuk ikhtiar bersama boleh lihat pautan yang berkenaan Tips Mendapat Anak, Tips Mengetahui kitaran haid & waktu subur

-Tips Mengetahui kitaran haid & waktu subur ..ini penting juga mungkin dapat membantu

-Rahsia Penjagaan Diri & Titisan Zuriat ……..ini yang paling penting setelah apa yang telah anda milik, sepatutnya dimiliki oleh setiap insan mahupun keluarga…~Aminn
Seandainya belum ada tanda-tanda yang tersurat kepada kita untuk memiliki cahaya mata mungkin boleh baca posting yang berkaitan dengan Gangguan Asal Kejadian Manusia & Pada Sistem Ovari Wanita …sedikit sebanyak mungkin ada yang boleh membantu..kita hanya merancang Allah yang menetukan.

**SUMBER Dr alkiram.net

No comments: